ترامپ صفحه دریافت کمک مالی به ارز دیجیتال راه اندازی کرد شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری افراد مسلح در نیجریه ۴۰ نفر را کشتند پوتین: درگذشت رئیسی ضایعه بزرگی است وزیر خارجه صربستان: یاد و خاطره آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان در اذهان باقی خواهد ماند نتانیاهو: هدف اصلی اسرائیل، نابودی حماس است حمایت فرانسه، بلژیک و اسلوونی از درخواست صدور قرار بازداشت برای نتانیاهو تمجید وزیر خارجه الجزایر از نقش شهید رئیسی و امیرعبداللهیان در توسعه روابط تهران - الجزیره سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در مرکز غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهیدان خدمت در مصلی تهران برگزار شد + فیلم ساعت ۹ صبح چهارشنبه، زمان اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر‌های مطهر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت (۲ خرداد ۱۴۰۳) پیام تسلیت رهبر انصارالله یمن به رهبر انقلاب درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش محل تدفين شهيدجمهور مشخص شد + عکس اعلام آمادگی نروژ برای بازداشت نتانیاهو اختلال در سخنرانی وزیر خارجه آمریکا توسط معترضان حامی فلسطین + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در نزدیکی پایگاه ارتش اسرائیل + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی در حرم حضرت معصومه(س) بر روی دوش خادمان + فیلم حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم قم در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت + فیلم مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است
سرخط خبرها

افتتاح پروژه همت-کرج با حضور رئیس‌جمهور+ویدئو

  • کد خبر: ۲۱۳۸۲
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
افتتاح پروژه همت-کرج با حضور رئیس‌جمهور+ویدئو
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح روز سه‌شنبه، ۲۷ اسفندماه قطعه ۲ و ۳ آزادراه همت-کرج را به طول ٩/۶ کیلومتر افتتاح کرد. این قطعات شامل گرمدره تا شهرک جهان نما ۵/۱ و قطعه سوم از شهرک جهان نما تا کرج ۴/۵ کیلومتر خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، علی درویش‌پور افزود: در بهار راه‌سازی البرز به واسطه دستور اکید رئیس جمهور، تلاش‌های مضاعفی صورت گرفت که اکنون شاهد ثمرات آن هستیم.

وی ادامه داد: پیرو ماموریت‌های محوله از سوی مقام عالی دولت تدبیر و امید، استاندار محترم البرز با اهتمام و عزم ویژه‌ای به گره گشایی و پیگیری موانع پیشرفت پروژه‌های موثر و بزرگ راه سازی استان پرداخت.

درویش پور گفت: بر این اساس با بسیج مسئولان استانی و ملی اکنون پس از افتتاح قطار برقی کرج-هشتگرد و منطقه یک آزادراه تهران-شمال، پس از سال ها انتظار، راه سخت همت به پایان رسید.

وی افزود: این پروژه به صورت ۶ خطه به طول ۱۴.۵ کیلومتر است و از گذشته حدود ۵ کیلومتر آن زیربار ترافیک رفته و باقی آن نیز اکنون تکمیل است. بهره برداری از همت بار بزرگی از ترافیک ورودی البرز را کاهش داده و موجبات ترددی امن، سهل، آرام و همچنین کاهش سوخت و آلودگی هوا را فراهم می کند.

معاون استاندار البرز عنوان کرد: در این راستا، پروژه تقاطع غیرهمسطح قزلحصار نیز آماده بهره برداری است که با بازگشایی این مسیر، پس از سال ها انتظار مردم، بار بزرگی از ترافیک چندین منطقه مهرشهر کاهش یافته و سهولت در تردد را به ارمغان خواهد آورد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->